*gäsp*

Jahaja, då var det dags att gå till jobbet, eller i alla fall om en stund, borde nog duscha innan jobbet, har ju tid o så en jag har verkligen ingen ork, jag  klarar ingenting som förr längre, jag är dödstrött, kan knappt hålla ögonen öppna. Inte bra alls, jag är för trött för att funktionera, knappt åtta timmar på två dygn, en kvälls festande och en kvälls deppande, det tar fan hårt på krafterna.. : /. Nehe, nu ska jag göra en sista bedömning, dvs. kanske gå o duscha, annars leta fram ett par brallor och sen käka nån frukost..

Tänka sig, om det bara hade varit som jag vill hade jag inte ens varit här nu..

Det känns som att gå i en mörk skog med vänner runt om kring dig, men när det verkligen bröjar bli skrämmande försvinner alla vänner som i en dimma, var enda en.. Tror inte det är normalt att se sånt framför ögonen när man är vaken.. eller okej, halv sover lite..

Om jag eventuellt inte har skrivit här nåt mer i eftermiddag kan det bero på att jag ligger nånstans mellan jobbet o här, helt totalt utmattade o utsalagen. Kan ju vara bra att säga. Nehe, då var det dags att ta tag i dagen.

/wave

Kommentarer
Postat av: chrisse

hej hej..verkligen glad att du kom hem från jobbet, så vi kunde snacka ikväll jue...nehe nu ska jag gå och kägga mig alternativt käka frukost och dricka lite kaffe...ses imörrn.

2007-08-27 @ 04:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0