Fucking ey!

Jävla deppkväll. Jag vill INTE jobba imorgon, tänk att vara ledig, en heeel vecka.. Ja, det kan då jag bara drömma om.. Måste få andas lite.. Leva lite.. Göra vad jag vill lite helt enkelt..

Jag känner för att svära och slänga lite saker i golv och väggar så att det går sönder, och för att tända en cigg och dra djuuupa bloss,. inte för jag tror det komemr hjälpa den här gången. Jag måste ha sönder nåt. Det hjälper ju inte att Jocke flyttar imorgon heller, fatta jag kommer sakna honom. Galet, helt galet..

Jag har verkligen blivit beroende av låten, bed of roses.. känner för att slänga in första versen ikväll..


Sitting here wasted and wounded, at this old piano.
Trying hard to capture the moment this morning I don't know
'Cause a bottle of vodka is still lodged in my head
And some blond gave me nightmares I think that she's still in my bed
As I dream about movies they won't make of me when I'm dead


<3

Kommentarer
Postat av: Mary

Du ska bli kidnappad. :)

2007-08-26 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0