En "sån" dag

Nästan precis vaknat av att Maria ringde och frågade efter Cajsa. Dock inte hela världen, nästa lika bara att vakna, annars hade jag väl inte kunnat somna ikväll, sov en fyra timmar inatt :/. Lade mig inte förän halv sex, bara för att prata, men det var faktiskt värt det, även om jag inte fick min present imorse, för att den var förstor att skicka. Men tanken som räknas.. Sitter och lyssnar på musik, Bon Jovi - Bed of roses, och känner att tårarna bara rinner, jag vet inte riktigt varför, det är bara en "sån" dag. Sånna dagar är skitjobbiga :( Sen är det jobb imorgon, verkligen INTE vad jag behöver, min hals håller på att bli helt söndertrasad, ska fråga Carro om hon vill ställa upp, även om jag är lite osäker på det, tror hon kommer säga nej, men vore bra för jag har verkligen ont i halsen. : (.  Finns bara en sak jag vill göra ikväll, men inte ensam, och jag vet precis vem jag vill göra det med också.


Nu ska jag lägga mig i sängen och bara ligga, typ kolla film/läsa/sova.


Avslutar med refrängen i favoritlåten för tillfället.


I want to lay you down on a bed of roses
For tonite I sleep on a bed on nails
I want to be just as close as the Holy Ghost is
And lay you down on bed of roses


Kommentarer
Postat av: Jon Bon -- jov isst ...hmm not me but i try

bed of roses, ett mycket bra val..lätt en utav de bästa kärleksballader som någonsin gjorts..du har en väldigt bra musik smak marie :)...hoppas det gick bra hos tannamakaren..ses på msn sweetie../ Christoffer

2007-08-27 @ 04:45:31
Postat av: Rubbe

Det är bara att instämma med föregående talare, vem det nu är? :P

2007-08-27 @ 21:55:14
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0