Spindlar och bad.

Ibland undrar jag varför spindlar förföljer mig, som sagt hade en på skärmen igår, och senare samma dag kom en spindel ner från taket, ner i ansiktet på mig, även där räddade Robin mig. Men sen kommer vi till den riktigt obehagliga delen. Har precis lyckats få lite ro i kroppen, håller på att somna när jag känner något på mitt ben.. Tror att det är inbillning så bara slår bort det men då ser jag något som landar i sängen och kryper in under täcket... Lyfter lite på det och jodå, det är en jävla spindel. I MIN SÄNG! Vad är det för jävla stil? Jag hoppar upp ur sängen får ner spindeln på golvet och DÖDAR den. Mouhaha. Ja, jag är störd.

Idag har jag varit med Cajsa har varit så sjukt fint väder så vi har mest chillat i solen :). Sen tittade jag på solnedgång med Benni och sen kom Caroline och Mattias och gjorde oss sällskap på stranden, massa trevligt, och jag och Caroline badade. Kallt som fan men kul var det :). Sen var vi en stund till på stranden och sen åkte vi hem till Benni där jag somnar på soffan och Benni vet jag inte vad han gör. Säkert något skoj, sen väcker han mig och jag går hem. Faan vad trevligt sällskap jag är, haha.

Imorgon får jag hem lite öl också, mycket passande till helgen. Blir festa imorgon, lördag och måndag. Skoj, skoj :). Men nu börjar det dra ihop sig mot sängen, ska försöka ha en mardrömsfri natt. Hur jag nu ska lyckas med det, menmen.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vi MÅSTE höras under morgondagen. MÅSTE. Call me <3

2007-04-27 @ 01:26:35
URL: http://caajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0