Speeding cars

Känner för att rekomendera något idag så valde en låt, Imogen Heap - Speeding Cars.

Slutade med att pappa faktiskt körde mig till skolan, och väntade tills jag slutade för att sen köra hem mig igen. En riktigt pärla är han ibland :). Sen körde vi och handlade, inte helt tråkigt det heller. Och nu ska jag snart plugga på morgondagens prov i finansiering & kalkylering. Kommer nog bli skoj. Sen på fredag ska jag lämna in ett arbete som jag inte börjat på än..

Varit duktig och diskat o grejat nu och ska straxt bege mig till affären. Inget planerat ikväll efter att jag pluggat. Umgås? :) Nehe, slut på det "roliga".

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vi kan umgås nu ? ;P

2007-04-24 @ 00:05:40
URL: http://caajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0