Somewhere

Satan vad dålig jag har varit på det här med bloggandet, senast jag ens hade en tanke på att skriva var i 24 mars tydligen. Hade ett opublicerat inlägg sen dess i alla fall. Men jag börjar om på nytt hekt enkelt.

Jag är trött och jag måste plugga för jag har prov idag, men det är också det enda jag har idag, normalt sett måste jag ta bussen 0927, och sen börjar jag inte förän 1140 och 50 minuter senare slutar jag igen och måste vänta på bussen i 45 min. Konstigt att man brukar "missa" måndagar då? Nej. Men idag så är min kära far hemma o erbjöd sig att köra mig till nötte så jag kan ta 1030 bussen. Men förhoppningsvis kör han mig hela vägen in till stan.

Jag har sjukt trött efter helgen, festade som vanligt, det blev heller inte vidare mycket sömn, och förkyld är jag också. Usch & tråk.

Ibland önskar jag att jag kunde säga precis allt jag tycker & vill, precis när jag vill, men det funkar inte riktigt så, tyvärr. 


Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0