Lista.

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, det händer väl.
Gnälla: Japp, mästare på att gnälla.
Sova: Nja, när jag är totalt utmattad och inte har några krafter kvar.
Skada dig själv med flit: Nej, trams.
Ta mediciner du inte borde ta: Kanske.
Vilja dö: Nej, bara ibland, men sånt går över igen.
Drömma mardrömmar: Ja, oftare nu förtiden :(
Drömma sexdrömmar: Klart det händer.
Klä dig i svart: Japp, försöker dock sluta med det.
Gå till kyrkan: Nej, men jag kan tycka det är rätt mysigt.
Gå i skolan: Jag borde i alla fall.
Röka: Ingen kommentar.
Ljuga: Nej, det tror jag inte.
Hata folk: Japp, jag är sympati-hatare, då blir det mycket hat ibland.
Lita på folk: Inte direkt min favorit syssla, finns inte många som går att lita på.

VEM :
Saknar du: Saknar någon att sakna.
Vill du döda: Tystnad.
Rörde dig sist: Tjejen bakom mig på bussen?
Vill du slå: Tystnad.
Pussade dig sist: Benni tror jag.
Vill du kittla: Benni ! :D
Kramade du sist: Pappa.
Vill du prata med: Cajsa, men jag får inte tag på henne.
Skrek du på sist: Mamma.
Vill du vara som: öh.
Sårade dig sist: Oj, minns inte, listan på folk som sårat mig är så lång.
Vill du bli galet full med: Cajsa!!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Båstads kommun, för dom ger mig lön imorgon :D
Fick du sms från senast: Benni.

HAR DU :
För många vänner: Kan man ens ha det?
Flickvän: Nej, det kan jag väl inte direkt påstå, om inte Cajsa räknas så :P
Förföljelsemani: Ja, tyvärr.
Tvångstankar: Mja, lite grann.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte som jag blivit diagnoserad med i alla fall.
Någon fysisk sjukdom: Ja.
Någon skada: Just nu? Nej.
Färgat håret: Japp.
Brutit några ben: Jao.
Några piercings: Naj.
Egen dator: Jupp.
Bra självförtroende: Kan väl diskuteras. Men det varierar från dag till dag. 
Kysst någon: Haha, ja.
Köpt kondomer: Japp.
Tagit nakenbilder: Kanske.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, inte än i alla fall.
Bjudit ut någon: Ja, det har jag säkert.
Varit kär: Ja, jag tror det.
Dumpat någon: Ja..
Blivit dumpad: Ja..
Velat vara otrogen: Har aldrig velat vara otrogen men..
Varit otrogen: ja
Stulit någonting: Ingen kommentar.
Lämnat landet: Japp.
Rymt hemifrån: Många gånger.
Gjort något olagligt: Antagligen.

HUR :
Svarar du i telefonen: "hej det är marie" eller "johansson"
Fördriver du tiden: dator, tv, vänner, musik.
Mycket pengar har du: Nu innan löning 28 kr på kortet :P.
Tjänar du pengar: Japp, skola och jobb.
Ofta Bäddar du sängen: Den blir bäddad varje dag men om det är jag eller mamma som gör det vet jag inte riktigt.
Ofta diskar du: När jag måste.
Ofta städar du: När det behövs.
Många stör du dig på: Många.
Ofta träffar du din familj: Varenda jävla dag.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Ja, det får jag väl i alla fall hoppas.
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Öh, ingen kommentar.
På ett liv efter detta: Nej.
Att fiskar kan tänka: Nej.
Att du kommer leva länge: Nej.

VÄLJ :
Katt eller hund: båda..
Vit eller svart:  Båda.
Varmt eller kallt: Kallt.
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Svårt,.. kyssar.
Telefon eller internet: internet.
Musik eller tystnad: varierar... musik.
Bok eller film: Film, men läser gärna också.
Leva eller dö: LEVA FÖR FAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0