En dag avklarad.

Japp, fredagen är avklarad så bara två kvar. Det var väl ganska trevligt igår, eller mycket trevligt var det men inte specielt kul. Jossan blev grinig på oss och jag var ganska lättirriterad. Malin och Ida var i alla fall fulla och glada båda två, eller ja delvis glada. Men det är rätt kul hur mycket/lite man vet om folk i sin klass. Okej för att ryktena gick men trodde fan inte det skulle vara sant ju. Galet.

Men jaha, tänkte fixa mig i tid idag,men nejdå. Morfar ringer och frågar efter Henrik, men eftersom han är i Tyskland så får det väl "duga" med mig säger han. Jag går upp där och han vill ha hjälp att ställa in klockan på videon. SUCK. Och när jag väl gjort det så är han jätteimponerad. " wow, kan du sånt Marie?" Eh, ja jag kan läsa en instruktion och trycka på några knappar. Sen fick jag fixa mormors hår för hon ska på bio ikväll. Men liksom HEJ, jag ska iväg fem hade jag tänkt, men det lär ju inte inträffa eftersom jag måste duscha..

Uh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0