Dunka mig gul och blå.

Defenitivt dagens rekomendation: Frida - Dunka mig gul och blå.

Blev ingen skola idag, varför? Jo, för att jag totalt sket i det, orkade vekrligen inte idag. Sovit så sjukt lite den senaste tiden och jag behövde verkligen sova ut när jag för en gångskull kunde. Har drömt en massa mardrömmar alltid annars, men jag minns inte om jag gjorde det inatt, vet bara att jag inte mår bra idag. Så kändes dumt att gå till skolan, kan lika gärna använda den här dagen till plugg liksom.

Jag behöver fleeer argument för att man borde åka till Hultsfred, kom igen nu, ni har ju försökt övertala mig som faaan, några kan ni. Och att evanescence ska dit räcker inte riktigt som argument. Men om det nu räcker för dig, så ska du dit J ? Nehe, lite plugg. Lär återkomma. Ciao.

Cajsa, du är inte dum du. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dunka mig gul och blå är INTE bra... bara rolig.. Finns såå mkt bättre skånska rappare... usch på frida.. föresten va de längesen den va "poppis" :P

2007-04-25 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0