Var tog dagen vägen?

Nu är klockan mörkt och jag kom nyligen hem från Cajsa. sovit där inatt. Känner mig gnällig men nu är det min mage jag har ont i, fast ändå inte, långt ner i magen, inuti. Äh, kan inte förklara, men ont gör det, kan knappt röra mig.

Jag ska in till stan ikväll och sova där i alla fall, ska bli skönt. Nu har faktiskt mamma och pappa läst min blogg, det är mindre kul tycker jag. För mamma retas för att jag trillade på Saloon.

Luncha med Cajsa imorgon och fika med Dan..?? När som! 
Danmark med Benni (någon mer?) på onsdag.
Skönt med lov nu och jag tänker njuta i fulla drag av det.
Festa någon kväll också såklart? Onsdag kväll kanske, eller imorgon?
Nu ska jag städa rummet och fixa o dona.

Nu ringde dom från nånting-nånting-index, typ, och ville att jag skulle svara på marknadsundersökning och jag gjorde faktiskt det. Svarade på en massa frågor om Rönneskolan. Jag råkade dock glömma bort vilket år jag började på skolan och sa fel, men så kan det bli ibland. Min mage och rygg :(.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Marie ! Jag och Lolle ska med till Danmark ju. Och jag vill festa varje dag : ) Ses snart !

2006-10-30 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0