Trött och schleden

Är helt slut i huvudet och i kroppen, jag är helt redo för sängen. Det var äckligt segt på jobbet. Vårdtagarna blev lite äldre, och jag slet ut min rygg ännu lite grann. Funderar på att gå och få massage av nån som vet vad dom sysslar med. Gör fruktansvärt ont nu. Nu ska jag i alla fall snart upp till Cajsa, vilket kommer bli najs för jag ser fram emot det. Vi brukar kunna ha rätt skoj tillsammans. Nu ska jag packa ihop lite grejer och inte minst ta en alvedon eller tre.

Som jag nämnt gillar jag inte det där, jag känner mig sårbar och det är inte bra. Jag är själv satt mig i den här situationen och jag skulle kunna ta mig ur den om jag bara hade orkat. Men det gör jag verkligen inte. Suuuuug. Hejdå.

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Dan, Supreme Commander of Grevie

Ta hand om ryggen med maggröt. Ätes en gång om dagen, gärna på morgonen. Ge inte upp utan ät gröten ...ät gröten ... ät:
1 råriven potatis
1 mosad banan
1 kkp vatten

Kokas ihop till en gröt. Ät direkt men bränn dig inte för det är jättevarmt! JÄTTEVARMT! AJ ..

Fika snart ?

2006-10-30 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0