Tanken på sprit får mig att vilja spy

Ja, så illa är det. Tyvärr vet jag också att mamma och pappa kommer dricka vin till maten. Och mitt rum luktar vodka, råkade spilla ut lite innan, för korken var inte på ordentligt. Usch ja, det blir ingen pizza ikväll för jag vill inte äta ensam även om Cajsa erbjudit sig att sitta med. Det är bara inte samma grej.

Jag avslutade min kväll ganska tidigt igår, typ, efter tolv innan ett. Det blev verkligen för mycket för mig och när jag inte längre kan stå på mina egna ben och trillar ner för trappan på Saloon, ja då är det fasiken dags att gå hem. Så smart som jag är så gjorde jag det, eller ja hem till Malin såklart. Men ändå. Sen umgicks jag lite med Johan, fick Cola och det var väl behövligt :). Sen deckade jag på soffan. Fast det var en trevlig kväll synd bara att jag skämde ut mig, ska ta det lungt med festandet nu alltså. Hm, ska bara festa på lovet nu, och hallowen sen ska jag ta det lungt med festandet. Sitter och lyssnar på Öppna korten nu, ett låt tips jag fick igår. Jag gillar faktiskt dom. Hm, jag bröjar bli lite hungrig tror jag, men jag har trots allt inte ätit något idag, inte kunnat och inte orkat.

Ikväll ska jag bara ta det lungt, mysa med mitt täcke o mina kuddar. Kolla flim o ha det bra. Har i alla fall inte något annat planerat. Jag är sjukt sugen på Fanta Exotic Thrill och popcorn. Hade varit gott. Jag ville ju leka med Benni ikväll, men nejdå, han ska iväg. Så tråkigt. Kanske Cajsa eller nån vill träffas.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Nu var jag tvungen att åka och köpa Fanta bara för det :P

2006-10-28 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0