Måndag kväll

Jaha, det kändes som en bra idé att skaffa sig en blogg, men nu när jag sitter här kändes det inte lika bra längre. Alla ord försvann ut mitt huvud.

Dagen har faktiskt varit ganska skön. Vid tio-tiden ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba idag, jag tackade dock nej, jobbat både lördag och söndag ju. Sen somnade jag om och sov gott till ett tiden ungefär. Då var det till att stiga upp och tvätta lite, en si så där tre maskiner. Tvättade bl.a. mina lakan, har dock inte orkat bädda rent än, så blir till att sova utan lakan inatt. Började städa så smått på mitt rum, men det ser faktiskt värre ut nu, än när jag började.Sen vid fem tiden kom Cajsa hit, vilket var väldigt trevligt. Jag försökte lägga upp ett schema för de närmst kommande veckorna men det gick inte så bra, mycket att stå i. Sen gick vi en skön promenad som slutade på Kajen där Benni gjorde oss sällskap.Han är dock dum och dissar oss på fredag för att umgås med någon han inte träffar så ofta. Fast i mina ögon är inte det någon bra ursäkt. Dålig stil bara.

Bråkade nyss lite med min mor, fruktansvärt onödigt dock. Någon gång måste hon väl inse att hon inte längre har någon makt över mig längre och att jag lever mitt liv precis som jag vill. Dags att fixa till en personprofil så att Cajsa slutar tjata på mig ;).

Over & Out.




Kommentarer
Postat av: Dan

Din blogg får en att tänka till.
-jag borde nog också städa .... =D
Fika med mig o Andy klocka 12 imorgon onsdag på Marilyn cafet ?

2006-10-24 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0