En timme extra

Det var skönt att vakna imorse, trodde att klockan var halv tolv, men hon var ju bara halv elva då. Riktigt skönt. Det betyder att jag faktiskt har tre timmar kvar innan jag ska börja jobba också. Börjar 15 slutar 20. Förhoppningsvis är dom inte så tidskrävande idag. Det kan vara påfrestande ibland när man bara får höra hur mycket dom hatar en osv.

Jag blev verkligen förälskad i Öppna Korten. En klar favorit är På mitt sätt. (rekomenderar)
"Stirrar i spegeln men tittar sen bort
En brusten bild av tusen dagar som gått
Med flaskan i handen och blicken i marken
känns hjärtat tungt fastän livet är ungt
Jag börjar om från noll och skapar min egen roll
"

Sitter och sjunger här, inte bra men kul har jag i alla fall. Men låten är verkligen underbar, jag är kär. Texten talar till mig. Aah, kan inte släppa den. Ska lägga in den på min mp3 spelare nu. Just det,  aktiverade nyss mitt CSN kort, fast jag har fortfarande inte förstått vad det ska vara bra för? 

Over & Out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0