En lång dag

Ja, den här dagen känns oändlig men nu är det i alla fall kväll. Skönt. Jag måste dock plugga. Filosofiprov imorgon ju. Dagen började med att jag blev väckt av Cajsas farmor som hade frukosten klar. Trevligt värre. Fick till och med skjuts till skolan. Inte helt fel för det var tråkigt väder. Sen har jag umgåtts en hel del med Malin idag, riktigt trevligt. Sen har jag inte gjort mycket mer idag, fick lämnat in svenskan i tid och allt i alla fall, känns jätteskönt.

Nu sitter jag på mitt rum med mina mys-lampor tända och en herrans massa ljus. Helt jättemysigt, tyvärr bli man lite trött av det så får nog tända upp lite mer om jag ska orka plugga. Förhoppningsvis kommer Benni hit en sväng sen också. Ska bli trevligt. Känner att jag inte riktigt tycker om att vara ensam. Speciellt inte nu när det är höst och allting. Behöver någon. Jag ska faktiskt överge hösten den 25 november, ska bli så skönt. Två härliga veckor i Thailand, Phuket. Peach Hill here I come. Haha. Josefin skickar underlig musik till mig. Den skrämmer mig lite. Men samtidigt är den bra. Förvirrande.

Robin och Benni är faktiskt väldigt snälla. Eller ja, Robin i alla fall. Benni är det lite svårare med. Jag hatar filosofi har jag kommit fram till, eller ja, ämnet är kul att ha, men att plugga till ett prov är ju hemskt. Fast jag ska fortsätta med det nu, men imorgon bli det fest! Inträde hos Malin kostar en chipspåse, Sourcream & Onion. Bara så alla vet^, haha. Kommer säkert bli bra, men jag måste ta tag i det här med mitt liv snart. Tycker inte riktigt om att känna mig så här sårbar. Nej, nu är jag trött. Plugga sen sova låter som en bra plan för kvällen.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0