En bra dag

Ja, dagen har hitills varit bra överlag i alla fall. När jag kom till skolan idag upptäckte jag att det vet nåt stort matteprov på gång i aulan och att dagens lektioner var inställda. Jäkligt segt faktiskt. Jag masade upp till Rebbelberga till Cajsas farmor där vi hade lite trevligt, fixade lunch o så. Sen var jag tvungen att promenera ner i stan igen, skulle ju fika med Dan och Andy. Det var faktiskt trevligare än väntat. Inte för att jag trodde att det skulle vara otrevligt. Andy skulle tyvärr åka hem straxt där på. Så sen umgicks jag med Dan. Faktiskt på tiden. Man kan ju inte låta bli att bli nostalgisk. Alla härliga Grevie minnen. Jag saknar faktiskt allting, jag saknar min "storebror" !

Nu sitter jag i alla fall hemma och borde plugga, ska snart ta tag i det också. Ska ta buss till stan 19:20 igen till Cajsas farmor igen och sova där. Tydligen skulle vi ha lite kex, ost och vin kväll. Trevligt värre. Nehe, nu är det dags att ta tag i svenskan, den ska ju vara klar imorgon, och sen filosofiprov på fredag. Blir lite mycket, men det ska jag nog klara av. Sen har jag en del småprojekt jag ska lämna in också, sånt jag missat eller ja, inte ens brytt mig om att göra. Det är dålig stil, jag vet, men är så skoltrött.

Hoppsan, nu är det bråttom för mig, bussen går om en kvart, jag måste packa och fixa till mig lite, slängde mig nyss ut ur duschen. Tycker inte om stress, men det är värt det för att slippa här ifrån. Mamma är jobbig, igen!

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0