Äntligen fredag

Så skönt med fredag. Har längtat hela veckan ju. Och nu nästa vecka är det lov, helt underbart. Är så trött på skolan. Hade ju filosofiprov idag, vilket gick käpprätt åt helvete. Det var ett sjukt svårt prov, och resten av klassen höll faktiskt med. Det är så tråkigt att komma hem när allt man får höra är tjat om körkort och att om man måste städa. Mitt rum ser faktiskt helt okej ut nu. Om man räknar bort skrivbordet.

Jag kunde inte sova inatt, för det blåste och regnade för mycket. Har altanen precis utanför fönstet så det låter extra massa. Men upp och iväg till skolan kom jag i alla fall, fast det var mammas förtjänst, höll på att försova mig och hade gjort det om inte mamma väckt mig innan hon gick till jobbet. En ny musikfavorit är i alla fall Lasse Lindh. Riktigt bra, gillar stuket. Nu ska jag snart damma mitt rum, sen sova. Måste ju orka med ikväll, lär inte komma i säng för än efter tre nångång så lika bra att vila nu.

Jaha, nu får vi väl se hur det blir ikväll, Jocke ska visst också med. Kan säkert bli trevlgt. Det enda som kommer bli jobbigt är att jag inte kan vara nära honom på det sättet jag vill vara. Usch, nu blev jag trött. Måste damma också. Jag dog lite nyss. Känns jobbigt att känna såhär och vara så exponerad. Usch. Det är verkligen höstens fel, blir så känslosam.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Ja, ikväll ska vi festa röven av oss älskade BabyMusen !

2006-10-27 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0