You can be my someone

Sitter och lyssnar på Puddle of Mudd - Blurry. Tycker den är så mysig.

Uuh, denna morgonen var fan hemsk den med. Får för mig att jag ska upp kvart över sju för jag börjar 0810. Det hade ju funkat om jag varit i stan! Men jag skulle tagit bussen 0720.  : /.
Slänger på mig några kläder, tar pennskrinet och springer ut till bilen, pappa får dock köra mig hela vägen till skolan, vilket han nog inte tyckte om. Han fick ju vänta på mig, så han kom försent. Han skulle vara i Hbg åtta och jag var i skolan typ tio i eller nåt.. Tack i alla fall. Men förstår inte varför jag håller på att försova mig hela tiden, what's up liksom?

Tog i alla fall bussen hem elva, skönt. Vid tolv ringde Benni som tydligen klarat uppskrivningen.Grattis:). Sen kom Benni direkt hit från stan, tror jag i alla fall. Så vi har kollat film o så. Tonårsliv blev det. Eller ja, Benni tittade på film och försökte hålla mig vaken samtidigt, för jag vände ryggen åt tvn. Galet trött.

Men nu gick Benni precis hem i alla fall, med avskedsorden att han hatar mig. Skooooj.
Det är fasiken redan mörkt och klockan är bra tjugo i fem. Sjukt.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0