Yeeah!

Fortfarande bra humör! :D

Dejten blev bra, och han följde med till Cajsas mormor sen och han hängde med till Bahnhof.
I och för sig kan jag inte riktigt glömma kommentaren "Inget att hänga i julgranen direkt" och JA, han har sagt det om MIG! :(. Men jag tror jag fick honom att ändra sig i alla fall. Haha. Kan dock förstå att han sagt så. Men struntsamma. Han tycker om mig nu i alla fall hoppas jag :). Vi ska nog träffas igen, känner mig sådär,.. fjollig. Ska nog snart ner och snacka lite med Benni. Fördriva tiden lite..

Först och främst ska jag dock ringa Jossan och snacka, sen Cajsa :). Tihi. Fjollig man kan va då.

Kom bara att tänka på en sak, hoppas Cajsa hittar någon att åka till KB den 28 med.
Annars är det väl ännu en biljett till salu. Om inte Cajsa går med typ Dalia eller lär känna Anna, som förhoppningsvis ska köpa biljetten? :() Känner dock inte människan, bara läst hennes blogg, men förstod i alla fall att hon är ett dedikerat Babyshambles fan. Och att hon avgudar Pete, precis som Cajsa :P. Haha.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Förlåt mig för att jag inte åtlyder er, min härskare, jag måste få diciplin!

2006-11-11 @ 14:52:58
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0