Whaat?

Jag har bestämt missat något säger jag bara. Typ någon viktigt del i mitt liv, för jag fattar helt plötsligt ingeting. Fucked up.

Detta känns ju lite orginellt, trillade av min stol så nu sitter jag på golvet med tangentbord i knäet och mus bredvid på golvet.. Funkar faktiskt riktigt bra, rätt behagligt, det enda är ju dock att jag knappt ser skrämen, som dessutom blir mycket mörkare från den här vinkeln men orkar inte fixa till den. Jag försår inte varför ingen i min famlij sover, Klockan är liksom två. Får inte ihop det. Men jag pallar i alla fall inte längre. Måste upp i tid imorgon, ska plugga till nationella i svenska på måndag och tisdag och sen jobba 16-21. Jag känner mig faktiskt lite löjlig sitter och myser mitt mitt gosedjur. Vadå beroende av närhet? Jag? Aldrig då.

Just det, ska dra dagen lite fort. Daniel skjutsade mig hem så jag var hemma vid 13, sen var jag hemma i nån timme, sen gick jag till Benni, sen gick jag därifrån vid halv fem och då gick jag hem till mormor får vi skulle ha lite släkt gåsamiddag där. Fast inte förän kl 18, så jag gick och la mig i mormors säng och sov. Sen lämnade jag väl momor vid kvart över tio kanske, sen ner till Victor, träffa Benni, i typ fem minuter sen hem igen och här sitter jag fortfarande,. Jäkla rännande. Men nu blire sängen.

Får den läskiga känslan av att bli övergiven, me not like. Varför? :(.

Alla stavfel förklarar jag bort med att jag som sagt sitter på golvet och ser inte ritkigt vad jag skriver, men det blir nog bra tror jag.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0