Uuh..

Jaha, jag gjorde verkligen rätt festval igår. Hamnade i GH med alla underbara människor från förr och nu, även några nya :). Helt kär i folket, underbart! Åh, vill tillbaka till igår. Men runt fyra snåret inatt tror jag att festen dog ut och folk började lägga sig. Jag somnade nog till i Pauls knä först men det slutade med att jag låg på köksgolvet i Bobbys knä. Halv sex nån gång kom jag dock till insikt, jag vill hem. Saknade mamma, hade faktiskt lovat att sova hemma. Så då blev det taxi hem, kostade "bara" 200 kr, men det var det värt i slutändan. Även om jag vid ett tillfälle övervägde att åka tillbaka till Förslöv igen. Långt om länge, runt halv sju, somnade jag i alla fall äntligen :).

Halv nio ringde min mobil och jag blev livrädd, mitt hjärta stannade till och jag satte mig hastigt upp, inte riktigt det bästa jag kunde göra. Mådde inte så bra av det.
Nästa gång jag slog upp ögonen var klockan halv ett nånting och Pontus stod och tittade på mig. Lite smått skrämmande. Jag kan inte varit en vacker syn, gamalt smink och ruffsigt hår.

Hm, idag har jag och resten av min familj varit duktiga och druckig äcklig ducoral, mot nån elak sjukdom vi inte vill få när vi är i Thailand. Men nu ska jag snart ta bussen till Förslöv igen.

Har en massa grejer här som inte är mina, men så alla vet så är det bara till att komma hit och samla ihop dom utan att jag är här. Säger till mamma att släppa in er : ).

Kortfattat: Riktigt bra kväll och natt. :D

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Önskar jag hade kunnat vara där med dig, hade vart trevligt att se gamla kompisar.

2006-11-05 @ 19:40:33
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Du, jag ler mest för att dom är från dig :D

2006-11-05 @ 23:24:24
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0