Trötter

Blev så att jag sov i Ängelholm inatt, inte ritkigt planerat, men sånt som händer.
Trevligt var det i alla fall, bortsett från att jag typ inte kunde sova allas, och låg och våndades hela natten, men det är sånt det är ibland, i alla fall för mig. Är därför helt slut idag. Menmen. Sånt är det.

Mycket pluggande som ska göras idag så ska faktiskt ta tag i det för en gångs skull.
Idag hade jag faktiskt den rooligaste religionslektionen hittils :D. Inte för att vi var driekt effektiva, men roligt hade vi i alla fall, jag och Malin. Ska i och för sig ringa Cajsa nu också och sen plugga.
Pratade med Emma idag på bussen, fan vad jag är kär i den tösabiten. :D Haha.
Tycker inte om andrahandsinformation heller för den delen, jäkla missförstånd. :/

Jag tror jag ska ordna upp mitt liv. Faktiskt. Vi får se.


Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

DÅ var det tur att inte jag joina då :P

2006-11-22 @ 22:09:17
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0