Trååk

Marie, min lärare ringde faktiskt innan. Jag mår dåligt av bara tanken på skolan just nu. Och jag har faktiskt prov på torsdag för den delen så ska plugga snart. Har ett projektarbete jag måste jobba sönder mig själv över också. Känns ju lite sådär, halv tråkigt.
På måndag och tisdag nästa vecka har vi nationellt prov i svenska, ska bli intressant o se hur det går.

Nej, innan jag pluggar ska jag nog faktiskt duscha också, eller vi får se, kanske gör det imorgon bitti istället. Mormor kommer hit vid nio och kör mig till skolan, sen hämtar hon mig två igen, så snällt så :).

Känner att detta kommer bli en tråååkig kväll. Trött som en gnu är jag okcså.

Over & Out

Kommentarer
Postat av: Cajle

Måh, mitt barn. Hade du mått bättre hade du kunnat umgås med mig och Jotte ett tag. Puss snuttt.

2006-11-07 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0