Suck säger jag

Jag säger fan bara SUCK. Känner inte för att utveckla men suck som fan.

Imorgon ska jag umgås med Lollo, vi ska göra oss fina, tror jag i alla fall. Om Lollo nu ska festa som hon sa, vet dock inte om hon snackat med Cajsa än och sånt. Men jag kan inte ritkigt tänka på det. Känner mig lite smått hjärntvättad. Haft helmysig kväll nu :).

Förhoppningsvis blir morgondagen något i stil med idag.

Varför försvinner folket? Jolle, Cajle? : /
Jossan ska tydligen pierca sig i Danmark imorgon, tycker alla piercar sig nuförtiden.
Kanske är dags att ta tag i den där tatueringen jag snackat om så länge?

Dags för att kolla The Boondock Saints, helt jäkla underbar film!
Det är nog till och med MÅNADENS rekomendation, om inte ÅRETS. Haha.
Så bra är den :D

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Rubbe

Jag har faktiskt inte så mycket att blogga om, så det räcker med en gång om dagen.

2006-11-10 @ 12:07:40
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Danderyd

Petts-fest el fyllesnack ? (:
Kramar

2006-11-10 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0