Spola tillbaks

För den som fortfarande inte ritkigt fattat det så rubrikerna till inläggen är typ dom orden som sjungs i den låt jag lyssnar på vid det tillfället jag skriver. Kommer aldrig på något annat ju. Låten är Lasse Lindh - Jag vill vara som du.

Varit hos Emma en bra stund i kväll, riktigt trevligt. Köpte faktiskt ett kexchoklad till henne så hon skulle bli pigg och glad och komma till skolan imorgon :). För att citera Emma lite;
"Marie du är så rolig, jag vet inte varför, men jag skrattar alltid ÅT dig"
Inte med mig, nejnej.. Utan ÅT mig. Aaaarrrrneee!

Dags att tänka på refrängen.

Over & Out

Kommentarer
Postat av: Jossan

MARIE!!
Nu dör jag lite.
Vi ska ses snart. Typ helst imorrn.

2006-11-15 @ 01:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0