Snart läggdags

Hittade lite texter som på nått sätt tilltalade mig.

"Fy fan för era patetiska försök att ge varandra sånt trams ni kallar kärlek! Kärlek finns inte! Kärlek är inget ord! Kärlek är något som Hollywood hittat på! Kärlek finns inte i verkligheten! Sluta envisas för helvete, ni ljuger! Ljuger ljuger ljuger! För varandra, för alla!"

"Kom i håg: Du är väldigt unik. Precis som alla andra"

"Du är död nu
Du har börjat ruttna bort, du börjar försvinna. Småkryp börjar tugga sig igenom din kropp där den ligger under jord. Du kom inte till himlen, ingen kommer till himlen. Du finns inte alls, och du har lurat alla dina vänner, du sade att du skulle vaka över dem. Men istället lider du med dem, för du kan se hur de plågas. De gråter. Alla gråter, allas liv har stannat upp, alla lever i känslokaos, alla vill ha dig tillbaka, ingen ville förlora dig. Men du är borta och du kommer aldrig, aldrig tillbaka. Och ingen står ut med tanken, inte heller du. För dig väntar en evighetslång längtan av att få komma tillbaka. Något du aldrig kommer få göra. Alla vet det, men ingen vill tro det. Du kommer aldrig mer finnas."

Jajo, må vara ett helt meningslöst inlägg egentligen, men dock inte för mig, i mina ögon.
Nu ska jag sova, eller kolla lite NCIS också.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0