Seeeg

Uh, helt jätteseg. Håller på att hosta upp mina lungor. :/. Mindre trevligt.
Imorgon blir det till att festa i Förslöv, hemma hos Martin :). Här med kultförklarar jag Gula Huset! :). 
Hm, haft Robin och Cajsa på besök. Det var trevligt men vi hade ett litet famlijemöte när vi käkade middag som varade i typ en timme, så dom fick klara sig själva på mitt rum.
Sitter och lyssnar på Bonnie Tyler, helmysigt faktiskt.
"Have you ever seen the rain, comin' down on a sunny day"

Kom faktiskt fram till en sak innan, det är verkligen ingen idé att oroa sig för vad livet för med sig. Alla har sin egen väg de måste färdas. Jag har kommit fram till att jag tror på ödet i viss mån. Jag tror att viljan är fri, men att det ändå finns någon/något (?) som redan vet hur vår väg ser ut. Det man måste komma ihåg är att inte låta dom små hinderna på vägen stoppa en. "Gråt inte över spilld mjölk".
Luta er tillbaka och njut av färden!

Inte så duktig på att formulera mig idag, så vida jag inte kan dra paralleller till poker är jag oftast inte det, vilket jag inte riktigt kunde nu.
Nej, nu är det dags för en god bok och lite filosoferande. :).

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Kapten Dan Sparrow

Gula huset kultförklarades redan år 1560 av Gustaf Wasa, som försvann under mystiska omständigheter i närheten av Evelinas rum den 29 September.

2006-11-04 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0