Redan fredag

Jag begriper inte ritkigt var veckan tagit vägen, huxflux borta. Men det gör inte mig så mycket. Åker till Thailand den 25, där har jag mitt riktiga lov.

Dagen har faktiskt varit bra. Vaknade och städade huset tillsammans med Henke, vi latjade runt en massa men huset blev rent och vi hade skoj :). Sen när mammsen kom från jobbet åkte vi till Boarp. Vi handlade en massa, grönsaker, blommor, stenar, ett kollegieblock och lite annat smått o gott. När vi kom hem fixade vi Sandras och Martins presenter. Tradiga tyvärr men hey, jag kommer i alla fall inte dit tomhänt. Blev lite kortvarsel med present. Skulle ju egentligen till Pets imorgon...

För att svara på en kommentar om mitt förra inlägg så ja, Josefin, det stämmer bra, det är du som tagit bilden :P. Haha. Och du, jag har verkligen inte glömt bort dig! :)

Jag tror Robin kommer hit idag, ska bli skoj. Ska kanske umgås med Cajsa också men hon måste vila för hon är icke riktigt risk :/. Ska faktiskt också lägga mig o vila en stund nu i mitt NY STÄDADE rum! :D Inte en droppe damm så långt tummen kan nå.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0