Pretty good

Igår var en roolig kväll trots allt. Fast den hade ju sina nergångar.
Vi åkte in till stan och gjorde oss fina vid halv sex, var hos Dan något efter åtta.
Sen drack vi och hade allmänt trevligt, sen bar det av till Saloon. Fast där kom inte Jo in så dom drog vidare, jag hittade dock Daniel där så jag stannade. Fast sen kom Henke, Maggan och Pets. Han säga hej till Pets sen ville han att jag skulle följa honom hem. Och ja, det gjorde jag faktiskt.. Långt om länge kom jag tillbaka ner till stan igen, och då blev det biljardhallen till dom stängde, Daniel var med där också. Sen gick vi till Gottwalds efter det. Tyckte där var trevligt, hade inte velat lämna men samtidigt hade jag ju bestämt med Helena. Så jag och Cajsa gick till Prima och väntade på taxi en bra stund. Sen hem. Jag och Helena hoppade också av på ljungvägen och gick hem.

Jag skickade minst 30 sms igår. Inte bra. Fast fick minst lika många. Uöäh.

Nu måste jag plugga, och detta inlägget blev ändå för långt för att orkas läsas.
Fast innan jag pluggar ska jag äta, inte ätit sen igår morse, runt halv elva snåret.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0