Nyklippt och fin

Juhupp, inatt hade jag lite problem med att sova igen, somnade till Blair Witch Project 2, rätt underhållande faktiskt. Tror den började halv tre eller nåt. Idag har jag i alla fall varit duktig och gått upp tidigt. Var och klippte mig kl 11. Jag tror att jag är nöjd, fortfarande lite osäker. Det blev så kort, känner mig naken. Sen åkte jag, pappsen och Henkan till väla i alla fall. Köpte lite små saker. Var det kanske i en timme, sen käkade vi sen åkte vi hem igen. Just det, pappa köpte nya ansiktstvättgrejer till mig på apoteket :). Mycket uppskattat. Det var nån kompenastion för något med taxin i söndes morse.

Babyshambles är dumma och ska inte spela på KB imorgon. Det blev fram flyttat till den 27 vilket är helt okej egentligen.. Men är det någon som lyckats missa att jag åker till Thailand den 25?! Så nu har jag en biljett att sälja. Intresserad?

Nehe, nu kommer snart Benni tror jag så jag ska fixa iordning på mitt rum, typ bädda sängen :P.

Och du, puss x 5623

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Cajle

Det suger getröv för du skulle dit med mig. Btw, den tjugoåttonde är det dom spelar.

2006-11-06 @ 19:00:19
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Åhh nej, är du naken? Missa man något igen :P

2006-11-06 @ 19:08:57
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0