Musen

Ja, det är jag det. Eller nåt. Men men.

Skriver enbart för Cajsas skull nu. Jag är egentligen för trött för det här. Borde sova. Ska snart lägga mig och kolla NCIS :). Me like.

Jag tänkte jag skulle plugga idag men det blev inte så mycket med det, tyvärr.
Hittade på lite andra saker, typ, Josefin. Pratat massa telefon med henne.
Pratar med henne nu igen. :). Jävla yrande, hon hjälper mig faktiskt att klä av mig.
Nattlinnet på nu. Skönt. Snart av med smycken osv, och ner isängen.

Nästa onsdag kan bli intressant..
Jag är faktiskt en tvättäkta maffiabrud.

NCIS dags!

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Tack bajsis : )

2006-11-15 @ 23:24:25
Postat av: Rubbe

Kläddde jossan av dig? det va som fan

2006-11-16 @ 17:37:11
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0