Mhm

Då sitter jag här igen.
Stressad till max och håller på att börja gråta.

Fick ingen vettig sömn inatt.
För det första kunde jag inte somna och när jag låg där i sängen bara började gråta, och inte lite heller. Det var hemskt. Allt jag kunde tänka var att jag ville ringa någon, men jag kunde inte komma på vem jag kunde ringa till. Klart jag övervägde Cajsa, Josse, Lollo, Benni och co. Tänkte till och med på Andreas. Men kom fram till att ingen av dom skulle orkat med mig. Det var en deprimerande tanke. Så jag tvingade mig själv att sluta gråta och försökte sova istället, och när det gått några timmar somnar jag äntligen, och då drömmer jag nån sjuk jäkla mardröm. Riktigt hemsk. Vaknade med ångest klockan sex imorse och var till och med tvungen att tända lampan, och då är det illa. :(.

Sen var det i alla fall iväg till skolan för att vara där till halv fem, men jag känner för stor press, måste plugga så jag gick bara halva skoldagen, pallar inte trycket! Har bara gjort religion idag och har ändå filosofiprov imorgon. Känns som jag håller på att gå under, måste packa också. Aah!

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Alltså vad snackar du om ? Du VET att jag hade orkat.

2006-11-23 @ 20:44:21
Postat av: Rubbe

Jag finns, om du inte känner dig dum som väcker mig, så gör det inget, den som betyder mest för mig ska få min stöd. Jag lyssnar.

2006-11-23 @ 22:14:20
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0