Inte oväntat men lite för snabbt

Jag visste att det skulle bli såhär. Jag visste det från början till slut, vilket var nyss.
Är man sårbar, blir man sårad. Jättekul, verkligen.
Önskar att det bara inte hade gått så snabbt.

Kan inte släppa min gosehund, fick den av Jocke, men det tänker jag knappt på längre.
Håller/kramar den hela tiden, känner mig sjukt ensam och ledsen. Tråkigt som fan att erkänna för sig själv och andra. Nu får jag en underbar låt skickad till mig, Lasgo - Cry. Tack Hannes :).


Fan, jag är en IDIOT.

På lördag ska jag ha sjuuukt kul, ska bara välja fest också.
Fast valet är typ redan gjort.

Fraser som aldrig slår fel om vill få mig att berätta något är fan "jag vill veta", och "jag lyssnar gumman". All kraft jag samlat för att inte berätta bara försvinner. Skrämmande.

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Cajle

Snutte ? :(

2006-11-02 @ 23:47:23
Postat av: Jo

Jag antar att det är Johannes du berättat för, han brukar säga sådär.
Du kunde ju pratat med mig eller Cajsa.
Eller Cajsa iaf, för mig har du tydligen glömt :P

2006-11-03 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0