Inga fler suckar

Nejnej, idag är jag på bra humör! :D.
Solen skiner, fåglarna sjunger och gräset är grönt!
Eller det regnar och är mulet, fåglarna har flytt, och gräset är äckligt gult där det inte är täckt av höstens löv, eller lite snö eller frost. Men det gör inte för i mina ögon är allt underbart idag :)

Och jag ska försöka fixa festen tills imorgon, men är lite rädd bara. Haha.
Festa ikväll? Yeeah. Men tjejerna som iofs glömt bort mig allihopa.
Bara tur jag är på bra humör idag annars hade jag kanske till och med blivit ledsen och kännt mig bortglömd. Men icke!
Dessutom är det bara tjejerna som glömmer bort mig, när jag loggade in på msn skrev massa av grabbarn till mig ju :). 

Hm, jag ska faktiskt ta buss 1820 till stan, ska käka middag med Daniel.
Spännande, spännande. Hoppas allt blir sådär, perfekt. Nu måste jag faktiskt börja göra mig fin.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Vi ske festa din röv ! :D

2006-11-10 @ 18:59:25
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Jag skriver ju en gång om dagen :P

2006-11-10 @ 20:29:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Jossan.

JAG HAR INTE GLÖMT DIG!
Jag har bara inte msn ju, så jag kan inte skriva när du loggar in :P

2006-11-14 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0