Hosta och feber

Uuh, vaknade av att jag hostade galet mycket inatt. :(.
Mamma vaknade av det och kom in till mig, då låg jag iofs på mitt golv, grät, hade feberfrossa och spydde i papperskrogen. Mysigt värre, eller inte. Där för är jag då inte i skolan idag men det känns så seeegt. Vet ju mycket väl att jag måste dit för jag känner bara hur jag kommer mer och mer efter... Hemsk känsla ska jag tala om! Idag har jag i alla fall varit och tagit CRP hos fabror doktorn men den ville inte visa på att jag har lunginflamation, vilket är rätt skönt. Tyvärr kunde han inte komma fram till vad det är för fel på mig så han skrev ut hostmedicin och sa åt mig att komma tillbaka om det inte blir bättre.

Nu ska jag hoppa i säng igen och typ, tycka synd om mig själv.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Skönt att det inte är lunginflammation iaf. Jag är rädd att jag har det : / Bli frisk fort !

2006-11-07 @ 14:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0