Hejdå pengar

Vilken morgon!
0920 kommer Henke in och frågar vilken tid jag skulle ta bussen..
Jag tittar på klockan, och skriker näsan, "om sju minuter"!
Rusar upp slänger på mig kläder osv, sen kör Henke mig till bussen.

Skriver prov och är klart 12, upptäcker då att buss till Grevie inte går förän 1320!
Ringer mamma och snackar lite, hon säger, gå och tittar i affärer eller nåt.
Och det gör jag. Spenderat lite mer än 700 kr på några böcker, underkläder och ett linne.
SUCK! Varför tror jag att jag är rik?!

Lite små sur på mig själv.

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Jaså underkläder, vad nice ;) när får man se dom då? :P

2006-11-13 @ 21:44:53
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0