Här kommer mer

Kände att jag behövde skriva av mig mer dessutom vet jag hur glad Cajsa blir när jag bloggar fler ggr om dagen. Men sitter mest här, har musik igång, men hör inte ritkigt den, orkar inte lyssna. Jag är hungrig tror jag bestämt.

Har kommit fram till att jag gillar mitt hår nu i alla fall. Men detta är ändå ingen bra dag, är inte glad. Vet inte ritkigt varför, det är en sån dag då jag bara vill ha någon att kram och försvinna in i famnen på. Och helst skulle jag vilja stanna där också. Det är en sån dag man bara vill sova bort. Har "söndags-ångest" också för den delen. Usch, känner mig helt ledsen och nere, men dricka te är i alla fall mysigt, även om jag är ensam. Så liite bättre känns det faktiskt.

Jag är trött, ska dricka upp sen hoppa i säng. Kanske blir lite gladare imorgon så förhoppningsvis, men det märker vi. Iofs förstår jag inte hur skolan ska kunna göra en glad. Menmen.

Önskar att jag bara kunde träffa någon, någon helt ny människa som bara kommer in i mitt liv och får mig att sväva på moln. Ja ni vet vad jag menar. Jag vill ha kärlek.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Hihi, du är söt. Och synd att inte jag är en ny människa, för mig får du fan för mycket kärlek av :P

2006-11-06 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0