Godmorgon.

Uh, hade verkligen probelm med att somna i natt, nångång runt 5 tiden blev det. Segt som katthår. Våra element hjäper inte direkt till heller, dom låter underligt, och jäklgt högt. Skulle chansa på luft i rören eller nåt, men vad vet jag? Blev i alla fall väckt av att pappa kom in med telefonen till mig, Cajsa som ringde. Festa ikväll ju, och hon kommer förmodligen hit runt tre. Sen ska vi bli riktigt fina. Så planen nu är att käka frukost, sen duscha. Och eftersom jag kommer ta lååång tid på mig så kommer säkert klockan vara tre innan jag ens är klar i duschen :P. Mamma, Pappa & Co. åker till Stefan sen, runt fem. Så får vi i alla fall lite tid för oss själva.

Ah, just det! Jossan kommer också hit, mitt lilla självständiga barn :D
Vi ska ha kul så vi trillar av pinnen. :). "Som en Romeo i jeans på din ballkong"

Har kommit på mig själv med att vara besatt av att blogga, illa. Jag vet.
Det är bra så skönt, bara skriva... Me like.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajle

Trilla av pinnen låter liite onödigt Masken :P

2006-11-04 @ 13:37:49
Postat av: Emmapetson

http://upchucky.com/flash-fun/shout.html

thihi, jag ska ju inte vara sämre :D

2006-11-04 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0