Geografiprov

Jahapp, imorgon gäller det, har geografiprov. Väder, klimat o så. Lär gå åt helvete. Tyvärr. För det första är det typ 40 sidor att lära sig och för det andra är jag trög. Jättekul. Verkligen. Har läst det nu i alla fall. Får hoppas på det bästa. :/.

Är jättetrött idag, helt galet. Somnade på religionen iskolan idag. Men fick lite energi sen när jag och mormor lunchade på kinaresturangen :). Fast även den energin försvann rätt fort. Ända sen jag kom hem har jag pluggat i princip och har gjort det ända till nu. Men nu orkar jag faktiskt inte mer, håller på att somna hela tiden. Vet inte vad det är för fel på mig, kan inte sova men är trött som en kamel i öknen.

Nej, dags för att göra ett försök nu, ska nog försöka läsa igenom svenska häftet också. Nationellt prov på måndag och tisdag. Äh, jag orkar inte.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0