fest helg

Fest igår hos Emma som sagt.
Jag tyckte festen gick ritkigt bra, fram tills någon spydde på golvet, och i folks skor.
Då tappade jag tålamodet, men tyckte bara det var respektlöst mot Emma och Lotta.
Hade nyss snackat med Lotta o så. Men men.

Efter det var jag helt redo att dra hem, men det blev visst in till stan i stället.
Träffade Malin o Jatte, Malins pappa :). Vi sjöng en massa på Saloon, som vanligt när man är med Malin. Sen drog vi vidare till Prima, där var Moore tjejer där eller nåt igår, men dom var trevliga faktiskt. Vi hade givande samtal inne på tjejtoalleten. Haha. Allt var skoj fram till jag fick en armbåge i huvudet, och det började blöda en massa i munnen på mig. :/. Men det ordnade upp sig ändå. Träffade rätt skoj folk faktiskt.

Sen träffade jag Daniel och Lasse. Sov hos Daniel :).
Trevligt värre.

Och ikväll är det fest igen, eller ja, förfest hos Dan, sen ut. Ska bli skoj.

Hörde något om en krossad spegel hos Emma, känns ju inte så kul att jag och Cajsa är de som först bli anklagade. Jag kan i och för sig förstå det har med spegeln, vi var ju i det rummet, dock inte vid nån spegel. Fast det är ju inte så jävla lätt att veta. Vi bara satte oss på golvet typ innan för dörren, eller utanför dörren. Menmen. Har inte tid med det här.


Over & Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0