Dags igen

Tyckte det var längesen jag skrev nu ju, haha. Måste säga att jag gillar att Rubbe och Emma har skaffat bloggar. Lite trevlig läsning :). Hm, det var trevligt Förslöv idag faktiskt. Träffade Bobby hos Johannes. Trevligt värre.

Sen när jag kom hem var mormor, morfar och Christian här så vi käkade fin middag och grejer. Jag ville dock bara ha pizza, Henke också :).

Ikväll har jag umgåtts med Benni och Cajsa. Jossan ringde också en sväng. Ytterst trevligt.
Nu sitter jag mest här och funderar på vad jag ska hitta på. Slänga i en film kanske, eller läsa lite. Har fortfarande inte kommit fram till hur jag vill klippa mig imorgon. Känner att det är dags för det nu.

Jag har ett litet papercut på min tumme som är fruuktansvärt irriterande, kliar och gör ont. Har ingen aning om var jag fått det ifrån heller. Men nu ger jag upp det här, kanske kommer ett inlägg till senare, om jag kommer på något jag vill ha sagt.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Jag kan vara gullig ibland vännen min!

2006-11-06 @ 14:14:59
URL: http://www.rubbejungel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0