Ah, tradigt!

Jag med mina dumma solgalsögonDet är fan riktgit segt att inte vara trött. Blev inte så mycket av mina tankar på bokmys. Sitter istället på mitt rum, med ett par solglasögon på mig och ser dum ut. Fast jag lyssnar faktiskt på underbara Kent :).
Det var ett tag sen, känner hur min själ läker. Haha.



Nu ska jag nog kila in till pappa som sitter o spelar poker. Tror han sitter kvar i alla fall, han har inte kommit och sagt godnatt i varje fall, och det brukar han göra. Hör hur Henke och Fredd sitter och spelar data, wow, tror jag. Eller ja, det är ju de dom spelar alltid annars så varför skulle det vara annorlunda nu.

Nej, jag ska faktiskt göra ett försök att komma i säng nu.
Och just det, jag ska klippa mig på måndag! :). Det är verkligen på tiden.
Frågan är bara hur? Kort igen, eller bara sådär toppa det lite?

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0