UPPDATERA

Jäkla gnäll på mig tycker jag :P.

Den senaste tiden har det faktiskt hänt väldigt mycket, både bra, dåliga och hel skumma saker.
Anledningen till att jag inte skrivit är dock att jag inte orkat. Dessutom om jag skulle försökt
skriva hade jag säkert glömt hälften.

Jag, Cajsa och Sandra har festat en del, och det har varit riktigt skoj.
Tyvärr saknas ju fortfarande Jossan, men det är inte långt kvar nu! :)
Jaha, så imorgon är det nyår, kan ju bli kul, vet dock inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska.
Funderar på att klämma in båda ställen på samma kväll, men då måste jag ha en trevlig chaufför.
Jag känner faktiskt för att vara nykter på nyår, liksom vad har hänt med mig nu då?
Jaja, det ställer sig säkert på rätt kant imorgon igen.

Ikväll ska jag och Cajsa svulla och titta på film, bl.a. Donnie Darko. :).
Vi ska ner till Jo en sväng och hämta Cajsas öle också.

Jag ska faktiskt slampa ner mig lite.
Nu vill jag inte höra några klagomål, TACK!

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nykter på nyår ? Slampa ner dig ? Marie, du har förvandlats till ett monster !

2006-12-30 @ 17:55:07
Postat av: Rubbe

Duktigt Marie. Nu har man äntligen någonting vettigt att läsa igen : )

2006-12-30 @ 19:55:29
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0