Mary und Cajse

Jag och Cajsa fråga Winamp Guden.

Min fylla imorgon: Rullar Fram
Cajsas fylla: Born to be wild
Kvällen om jag drar till Pontus: Fell in love with an alien
Om jag drar till Anton: Protection
Cajsas kväll om hon drar till Pontus: Something going on
Om hon är utan MIG: The Rose
Om jag är utan henne: Dreaming of you
Jossans fylla: Font ja en körv
Min nyårsnatt: Naken
Cajsas nyårsnatt: Er hat ein knallrotes gummiboot
Jossans nyårsnatt: The Summer is magic
Så här känner jag för Cajsa: Månadens erbjudande
För Jossan: Buddy Holly
För Pontus: Stand my ground
För Andreas: Goin' Crazy
För Robin: Bianca
För Benni: I wont let the sun go down
Så här blir det när jag och Andreas träffas första gången: Eurodancer
Så här kommer det vara efteråt: Fast food song
Så här kommer vi tycka om varandra efter att vi träffats: Hakuna Matata
Så här kommer min och Cajsas kyss vid tolvslaget beskrivas: Sometimes when we touch
Så här kul kommer Jenny ha imorgon: Ingen kommer att tro dig

Så här kär är jag: Sun is shining
Så här kan jag beskrivas: mörker
Så här kan Cajsa beskrivas: Änglahund
Så här känner Cajsa för Marie: Celsius
Så här tycker folk om mig första gången de träffar mig: unfinished symphony
Så här tycker folk om Cajsa första gången de träffar henne: Without you I'm nothing
Så här tyckte mina föräldrar om mig första gången de såg mig: Free spirit
Detta kommer Andreas säga till mig första gången vi träffas: stad i ljus
Så här kommer mitt hår se ut om en timme: Thinner
så här kommer Cajsas hår se ut om en timme: Du betyder ingenting

Hejdå, dags att färga våra hår.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Vad Betyder allting egentligen? Bianca, den har jag aldrig hört :P

2006-12-30 @ 19:56:34
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Hannah

Geez.

2006-12-30 @ 20:31:12
URL: http://www.svartkajal.blogg.se
Postat av: Captain Dan Sparrow

Det var lite roligt (:

2006-12-31 @ 13:11:34
Postat av: Jenny

Ingen kommer att tro mig........

2007-01-02 @ 15:34:54
Postat av: Jenny

Ja du fattar va =/

2007-01-02 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0