Jahapp

Då sitter man här igen.
Jag har verkligen ett händelserikt liv....
Fick reda på att jag fick MVG på nationella proven i svenska idag,
det var ju faktiskt en uppskattad ljuspunkt i mitt mörka liv.

Jag gjorde ett rättskunskapsprov idag också, hoppas på bra betyg där med.
Kortsagt, hoppas jag får G!

Nehe, nu borde jag verkligen städa på mitt rum, här ser för jäävligt ut.
Ska nog faktiskt ta tag i det. Får mest troligt besök ikväll.

Förresten idag ringde faktiskt en väldigt trevlig pojk mig :).
Eller faktiskt två stycken men den ena är rätt dum och glömmer bort mig.
Men nu har jag glömt vad jag ville ha sagt med det, råkade trilla ihop i sängen för en halv timme sen och vaknade nyss av telefonsamtal. Jag ska tydligen baka väggar och tak till ett pepparkakshus nu. Kan ju bli skoooj. Dessutom ska det bli skoj att träffa min älskade storasyster :D.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vem var det som ringde ? :)

2006-12-20 @ 22:31:37
Postat av: Rubbe

Vad kul att du fick MVG, jag är så stolt över dig! Har du en storasyster? :S Putt

2006-12-21 @ 17:17:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Captain Dan Sparrow

Du är mycket duktig (:

2006-12-22 @ 01:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0