Hallå

Mitt hår är faktiskt jääääkligt RÖTT.
Rödare än någonsin.
Det är faktiskt nyårsafton! Och jag måste typ duscha och göra mig i ordning.
Uhuum, jag ska ha klänning på mig ikväll, har dock inga bra skor så får väl se vad jag kommer ha på fötterna. Några strumpbyxor orkar jag inte ha. Tänk så gör jag en Lollo ;).
Men jag får inte riktigt tillgång till duschen. Först mamma, sen pappa och nu Henke. Jävla stil.
Saknas väl bara att Fredrik ska in före också. : /.

Jaja, jag är faktiskt ett troll. I alla fall kan man tro det vid första anblicken, mitt hår ser helt, wierd ut.
Nehe, om man skulle ta och bädda sängen så ser här kanske lite finare ut.
Med risk för att låta extremt tjejig... Vad ska jag ha på mig ikväll ?!

Over & Out


Och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0