Destiny Calling

Jajo, sorgligt men sant. Jag är beroende av den låten.
Men om jag ska rekomendera något idag så blir det nog The Kooks. :). Me like!

Igår var ännu en sån där härlig fest kväll.
Det bästa är nästan ändå att jag vet att det inte var sista gången. :D.
Jag, Cajsa och Sandra - Kan det bli bättre? :).
Fast ja, Jo skulle varit med. Fyll år nån gång Jo Leo!
Robin var också med, trevligt värre. Fast han bara försvann.
Jag blev helt orolig men jag bara förmodade att han hade tagit sig hem eftersom han inte svarade på sms eller samtal. Men när jag och Cajsa sitter på bussen redan så hoppas Robin på vid polishuset. Förstår ingenting fortfarande. Fick inte så givande svar. Men men. Sånt som händer. Jag hade i alla fall en av dom mysigaste nätterna på länge. Eller ja, jag sov kanske i nån timme bara, och somnade vid sju. Så jag vet inte om "nätterna" var rätt uttryck, men det var inte ens det som var det centrala i meningen.

Firat jul hemma hos farmor och farfar idag. Trevligt värre. Jag är helt enkelt förälskad i min farmor, jag vet ingen sötare tant än henne. : ). Och jag jobbar ändå på ett jäkla ålderdoms/sjuk-hem. Fick lite julklappar också, gulligt.

Nehe, nu ska jag bevandra mig själv till kajen, orkar inte sitta inne längre, håller på att falla ihop.
Behöver en fristad och kajen är verkligen fristad. Dessutom så förknippas den med Dan för mig, för det var vi som "upptäckte" den så det är en trygg plats. Även om det bara är några få meter från skogen. Underligt. Jag är annars rädd för skogen.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Jo Leo

I mars, då ska vi fan festa rövarna av oss :D:D:D

2006-12-23 @ 23:27:51
Postat av: Cajsa

Du suger på att blogga nuförtiden. UPPDATERA !

2006-12-29 @ 01:36:19
Postat av: Rubbe

Ja, vad har hänt, du som uppdaterade flera gånger om dagen innan? Har du tröttnat min vän?

2006-12-29 @ 06:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0