Bra helg

Jaha, det börjar med fredagen som börjar hos Malin med förfest.
Vi är dom vanliga minus Ida och plus Jocke dock. Efter nån timme ska det tydligen komma nån mer, och dom visar sig vara riktigt trevliga. En av dom har dock ett otrevligt ex som råkar bo granne med Malin. Fast jag ska nog inte gå in så noga på det här, för mamma och pappa läser.

Sen var vi i alla fall på Saloon en sväng, på Top Spin och på Bahnhof. Absolut trevligt. På Top Spin lyckades i och för sig en vän bli slagen så fick lite oattraktivt blod på min jacka, men det är sånt som händer. Sen hem till Cajsa där jag somnar bredvid en snarkande Fredrik på golvet och somnar vid fem.
 
Vaknar dock sju och tittar på alla jäkla barnprogram som går hela morgonen typ. Sen vaknade dom andra så småningom. Jag och Cajsa spenderar hela dagen hos Migel typ. Käkar lite och tittar på tv. Soft. Men vid sju - åtta kommer vi på att vi vill fesat och några timmar senare är vi fulla och glada igen ;). Vi träffar Fredrik och några av hans vänner och följer efter många om och men med på efterfest hemma hos Fredrik. Noah är faktiskt också närvarande, fyyy vad jag skämdes. Men det gick över rätt fort faktiskt för kom på att det inte är jag som gjort fel. Haha. Jaja, sen hemma hos Fredrik drack vi och jag och Cajsa spelade tvspel, Cajsa tröttnade dock efter ett tag, så jag fick spela mot alla andra :P. Vid fem orkade jag inte längre och somnade i sängen och vaknade nästa gång halv nio, då drog vi hem till Brigit, käkade frukost och gick sen och la oss.

Om någon skulle vlija veta detaljer eller nåt, så fråga. 
Som jag sa läser mamma och pappa här och därför censurerar jag en himla massa.


Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog gå under jorden fram tills 20:e Mars.

2006-12-18 @ 18:11:55
Postat av: Rubbe

Låter trevligt, men jag hade nog inte velat vara med om allt, för mycket som hände för min smak.

2006-12-18 @ 20:30:24
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Cajse

PIZZAMANNEN! :P

2006-12-18 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0